5 dagar kvar...

.....till julatfon, o jag har inte lite julkänsla ens, känns hel knas att de är julafton om bara 5 dagar, detta året har man handlat  julklappar bara för att man måste känns de som, för att julen snart är här o för att de ska firas, men de blir väl bra när vi väl är där...

Idag har jag varit hemma från jobbet fkt, sov dåligt o mådde illa på natten, men som vanligt så känns allt mkt bättre när man väl beslutat sig o vara hemma.. så typiskt! :/

Nu ska jag iväg till kuratorn, o jag som är vrålhungrig, andesr o tomas dom får avnjuta maten själva..

Skriver sen igen !


Då har man varit hos kuratorn nu i eftermiddag då, de enda jag kunde tänka på var mat.... hahaha, jag va vrålhungrig, men det blev ändå att man fick lätta trycket ändå, tårar som föll som vanligt, men är så glad öevr att jag äntligen tagit tag i det här..

Va på systemet en sväng med, där mötte jag Erika o hennes Andreas, vi stod o tjata en stund,m sen körde jag dom hem, tur för er att vi möttes där  så ni fick skjuts hem.. :D hihi .. =) O Erika tycket jag va krusig. hahaha.....

...för igår var jag o klippte mej, inge roligt alls, klippte av säkert 10 cm + att jag permanneta mej,. vilket jag först ville, men sen när de va klart, då gick jag där ifrån gråtandes, usch va hemskt det känndes :(

Älsklingen o jag har båda varit hemma idag, mys pys har det varit .. :D

På fredag ska vi bege oss till Liseberg med Tomas o Maja, de ska bli riktigt mysigt fkt (: få lite julstämmning som man nu saknar.. :D

Nu ska vi köpa fika o sen hem Till Tomas o Maja, Tomas fyller 20 idag .. =)


Yeah yeah,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0