desperat....

...efter en större lägenhet, jag o älsklingen vill flytta till nå större, det börjar bli dags för det nu, en etta på 38 kvardrat är inget o hurra för.. haha.. men men, vår tid kommer väl med..

Hade julmys med tjejerna igår, blev rätt lyckat fkt, hade gjort i ordning ost o kex med vindruvor, o bjöd på lussekatter, pepparklakor o godis, mitt mål var att alla skulle äta tills dom storkna, jag lyckades kanske inte få tjejerna o storkna, men ostarna o godiset tog slut, så ni presterade rätt bra ändå! :D
va härligt att de kunde bli en lördag kväll med sina nära utan att det fanns alkohol inblandat, det var delvis därför jag anordnade julmyset på en lördag.. är så trött på att man alltid bara ses för att de är fest på gång´, så vi fick en härlig lördag kväll som var fylld med skratt utan att behöva ta till alkoholen.

Så tack för en lyckad kväll tjejer! Känndes tr¨åkigt att inte friendisen Mia höll oss sällskap! Ovant!

Kom nyss hem, varit på kalas, Anders papps fyllde 50 år.. :D Härlig ålder de där! Ha! Åt smörgåstårta o gotta oss!
Fick min andra förfrågan om jag inte skulle med till Anders ¨moster på jul o fira med hela deras goa släkt, har sån lust o säga ja till det, men vet att min systeryster blir alldelss förstörd då! 

Vi har alltid firat jul hemma, jag o min familj, syster,mormor o mamma, visst är de mysigt.. men man saknar lite mer stämmning, folk o så :D Har alltid drömt om en stor familjejul, med fastrar o mostrar o kusiner.. men jaa, blir väl först på äldre dagar ..

Så var de måndag imorgon igen då, helgen bara springer iväg, de är allt för tråkigt det, men snart blir de julldeigt, de är o se fram emot.. :D Ska se på skolbarnens julpjäs imorgon med, ska blir spännande! :D
O barnvakt på kvällen, sovande, den är inte dum?!  ;D

Nja, nu ska vi kolla på film jag o älskligen .. Puss o kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0