Julafton....

...24:e december, datumet då julafton infaller, konstigt nog så känns det inte som julafton, ansträngde mej ordentligt igår för att få lite julkänsla, åkte hem till mamma, klädde granen med syrran o åt skinksmörgås o va även nere hos Edina o julfikade lite, men de gick inge vidare o trolla fram julkänslan.. Men nu känns allt lite som de är julafton, vaknade vid nio i morses hemma hos mamma, låg kvar i sängen en lång stund o pratade med mamma o öppnade sedan morgon julklappen ihop med syrran .. :D 

Nu sitter jag hemma hos älsklingens föräldrar, älsklingen o hans bror spelar tv-spel så då passa jag på o sitta här lite... Kom hit i morses o åt julfrukost o bytte julklappar! Jag fick halsband o underkläder av älsklingen, ett halsband jag själv valt ut (: så de blev hur bra som heslt ! =) Han blev glad för sina julklappar han med, så de känndes fint det :) O fick en ljusstake av hans mamma o pappa, de va fkt något jag velat ha men inte införskaffat .. :D 

Ska hem till mamma o syster igen vid ett tiden, hämta upp mormor o sen äta massa gott gott .. :D
Bara mysa idag, inte ha några förväntningar utan bara vara.. Ikväll ska vi till faster o kusiner oxå, o kanske upp till näl o hälsa på farfar, han mår inge bra ! :( Hoppas verkligen han blir bra snart ! Det hade varit bästa julklappen! Att farfar blir frisk! 


nja, nu ska jag änga mej åt att glo på när grabbarna spelar tv spel .. :D yeah !


image1
 Jag o älsklingen på julaftonsmorgon!
















image2
Syster o jag !











image3


God Jul allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0