Min namnsdag (:


Jo vars, idag var de visst den 10:e december redan, fy va dagarna rusar iväg .. man hinner knappt med ..

Denna dagen är betydelse full på många sätt, de är nobeldagen, jag har namnsdag o så firar jag o min älskling ett år idag =) Mycket på samma dag ! :D

Har hunnit med en hel del saker idag trots allt, jobbat från 7 till halv 3, därefter farandes i illfart ner till stan för att hämta mitt körkort som låg hos Taxi Trollhättan av nån konstig anledning, hahaha ! o jag vet varför !
Fylle Malin klanta sig en aning i helgeen! Därefter hämtade Mia's present på expert o sen hem o pussa på älklingen o åter igen tillbaka till jobbet för lucia firande !

Oj va bra våra barn gjorde ifrån sig idag på lucian, sjöng jätte fint, o föräldrar som berömmde o chefen likaså =)
Så de känndes bra, utom en sak, jag tabbade mej med en grej .. :( men, pust, bort med dåliga samvetet!

Träffade min goa friendis Mia nu ikväll oxå, gav henne vår avskedspresent o åt mat på Max :D
Hon verkade gilla presenten vi gjort, jag är iaf nöjd med resultatet :D Fotobok, gjord av Malin ! :D Men från alla tjejor ! 

Shit va vi kommer sakna dej bejbi, meeeen, vi ses dej ju igen om 10 dagar! tack o lov! då blir de partaj o allt i julröran! O sen far du tillbaka till storstadslivet Sthlm! Kul för dej, men tomt o trist för oss.. ! :D


Sitter hemma i svärföräldrarnas hus som vi passar nu, väntar på att älsklingen ska komma hem, han har vart o tränat fotboll! Jag är pussnödig! :D

Neae, nu ska jag sminka av mej o bortsa tänderna visst ! :D


"Oroa din inte över dagens bekymmer, imorgon kommer nya"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0