Mörka dagar,svarta nätter.....

...varför så mörkt o trist? man blir ju deppig vill jag lova, iaf jag..

Kom hem från jobbet kl 6 idag, helt färdig, va så skönt o ta en varm o go dusch, hade tänkt o stressa iväg o kolla på Trollhättans Lucia i stadskyrkan idag med min mamma, men efter o ha stått i duschen i säkert 15 min insåg jag hur skönt det var o stod kvar där i säkert 10 minuter till..
 
Jag gick o la mej i sängen o ringde upp Sötis, vi pratade en halvtimma, de va riktigt skönt!
Hon är en underbar människa, de är så trist bara att dagarna bara flyter på o man inte hinner med att ringa o umgås med varandra, blir helgerna man spenderar tid ihop, men jag vet att vi trots allt är bästa vänner! :D

Jobbet idag var en riktig börda, stress stress o åter igen stress, vikarie o high life med barnen, nu när jag sitter o tänker på de kom jag på att jag inte ens fick någon rast idag, illa illa ! meen, alla ungar är allt för goa ändå, trots high life! :D haha

Mammas kalas igår var trevligt, tyska släkten var där o grannen kom upp .. (: Mamma fällde en o annan tår, sånt gör hon när hon blir glad ! :D
Käkade första julskinkan igår, mums!
fy, va hungrig jag blev, vill ha mat!!!

Fick dock tråkigt besked igår, farfar kommer nog inte överleva efter alla operationer o allt han gått igenom på sjukhuset.. :( Hans kropp verkar inte orka ! Allt gick bara så fort ..... Ska dit idag o hålla hans hand o viska i hans öra o hoppas han hör!

Från det tråkiga beskedet till det otroligt mycket bättre beskedet man fick häromdagen! Rättvisan finns trots allt ! Så jävulskt rätt de här ! De enda rätta!!! YES!


nej, nu ska jag ta en tupplur, eller inte kanske, men lägga mej i soffan iaf!

Hoppas älsklingens träning är slut snart, läääängta !

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0