... o så har man skaffat sig en blogg då

Jo men visst! En blogg det får man allt ha, Mia's blogg som påverkat mig mest :D
Sitter på jobbet nu, har lite rast! Oj, oj, vilken eftermiddag den kommer bli idag, har vikarie + att vi är en man kort idag, vikarien är duktig, men jag ska upp o ta fritids barnen o hon själv med förskolebarnen, de blir tufft!
Men men , nog talat om de!

Jag är nervös, men lever på hoppet idag!

Idag ska jag o älsklingen hem till hans föräldrar o tjata o så, dom far ju till Egypten så vi ska "passa" huset i veckan:D
Så i helgen ska jag o älsklingen myspysa o ha oss, vi firar ett år ! :D 10 december :D
Men innan helgen är här så är de personalfest som gäller och dagen efter har jag semeser så då ska älsklingen o jag bege oss till Ullared o handla julisklappar :p

Igår var jag hemma hos Johanna en lite schväng, fikade o tjatade den korta tiden jag stannade, de va trevligt som vanligt =)
Käka kinamat och pepparkakor hos friendisen igår, så glad över att vi gått vidare! du är en vacker själ, o du!
Jag finns här för dej, mer än någonsin!

O så va min rast slut, dags o gå ut i kylan o blåsten med barnen !!! Yeah !


Klockan tickar, snaaaaart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0