ännu en helg....

...har paserat, en lyckad sådan får jag lov o säga ! Min söte vän Mia var hemma i Trollhättan på en visit, en festa hela helgen visit .. (:
Pizzafest hemm hos mej med tjejena, drack några glas vin o tog oss vidrae till Buddys där jag drog hem andra plats, kanske men lite alkohol i kroppen man spelar som bäst, vad vet jag ? ! :D Kul hade vi iaf, vi var ett gott gäng (: Tjatade o drack nån cider sen fortsatte vi i vimmlet på sand, men fy va lite folk det var :/ alldeless för dåligt, men kvällen blir vad man gör den till, så vi hade det aööt trevligt ändå (:

Lördagen, Mia o jag vaknade inte allt för tidigt som vanligt, men drog ut till siba o strosade runt lite, men vände snabbt hem igen o åt mat hos hennes paretns o sen drog jag mej hem för o snygga till mej, lyckades bättre denna kväll mot vad jag gjorde på fredagen, hahah .. :) Förfesten böev hos mej, kom en hel del, fler folk än beräknat, men finns det sjärterum så finns det hjärte rum eller vad man säger, det blev andreas o hans alla kompisar! (:
Efterfesten hölls till hos mej med, en såndär , mys pys efter fest ! eller vad säger du smulan? :D
Jag blev visst smeten jag, o du smulan sen en tid tllbaka ! (:


Söndagen var segare dag, trots fint väder låg  vi alla kvar i sängen tills klockan blev mycket !
En snabb visit till Överby sen avsluade vi söndagen med fika på strandgatan med vännerna, det va vacker utsickt, visst?!


Idag har jag diskat, herre min gud vad det kan se ut efter förfester o efterfester, fy yscha mig !


Jag såg dej i helgen, ut o knappt bry mej gick jag o klunken förbi!!! Kändes skönt! (:


Nu var måndaegn gjord med, o snart är det väl helg igen!
Jag, johanna o helena lekte 15 åringar igen, tog en prommenad, köpte glass o satt o glass i solen på taket på vår gamla skola ;) skönt var det iaf !

Nu ska jag ta mej ett varmt o gott bad, sen sova ! Pussen

Kommentarer
Postat av: Smulan

haha, så Johanna hamnade oppe på taket nu tillslut...de vart ju nice.

2008-04-21 @ 21:20:58
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0