den man älskar

12 april redan, den ena dagen efter den andra paserar utan att man själv knappt hinner med, ibland blir man så trött, att man knappt hinner känna efter hur man mår om dagrana, fast det ör klart, ibland kan det a skönt o inte känna efter allt för mycket heller ..

För två dagar sedan skulle jag o Anders varit tillsammams i 1 år o 4 månader, men så blev det inte, tänk va fort någpt så vackert kan förvandlas till något så trist, ensamheten föll in snabbt, men känner själv att jag bearbetat . mina känslor bra, bättre än förväntat, så där är jag nöjd med mej själv, rekativt nöjd iaf.
Ensamhet, man är ju inte ensam för att man är singel, man är snarare bara ledig o fri (:

Nu är det u slut på fredagen med, klockan har slagit en halv timma efter 24, det har varit en strålande dag, solen har lyst på oss o värmt upp våran vardag, har träffat tjejerna ikväll o dom lyser även oxå upp vardagen, utan dom hade man deremot kännt sig ensam. Vi åt tacos o kollade på film idag, riktigt trevligt var det.

Filmen jag såg ihop med tjejerna idag var tragisk, den skapade en känsla av obehag o rädsla.
Kvinnomisshandel idag är vanligare än man tror, o kvinnorna som låter sig åter o åter igen att bli slagna för att dom lägger skulden på sig själva, att en karl kan få en kvinna att ändra sin verkligehets bild så oändlogt mycket.
Filmer som dessa berör mig.

Nästa helg, ser redan fram emot den. Mia o Mikael kommer hem då, mina två favoriter!
Ringde Mikael idag när jag va på jobbet, ville bara höra hans röst o veta när han är hemma i Trollhättan igen, o samtalet värmde! (;

Nu sk jag sova, trött o sleten!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0