Jag hinner inte med......

att blogga varje dag, så varför ha en blogg då undrar en del, äh, jag har det bara för att ha det änns det som, för o dokumentera för mej själv o för andra som låtsats att dom bryr sig ... hahaha .. :)

Jag är så förbaskat trött, ögonen går i kors lixom, hade jag fått lov så hade jag gärna sovit bort alla mina arbetsdagar. är så trött, så trött !
O det där jobbet, allt är som en enda står röra, ett pussel! Dag in o dag ut får man alltid pussla ihop dagarana, det tröttar ut en! Men är nog borta från det stället efter sommaren, tror jag, det lät så på chefen iaf, att han skulle anställa någom med Förskollelärartjänst, rätt ska va rätt! Jag ligger rätt bra till trots allt, med LASdagar oså, jag blir LASad tidigast i Oktober nu i år, det känns ju inte helt fel fkt, att få en fast tjänst inom Trollhättans Stad, det är något o ta vara på .. :D Jag som ville utomlands efter mitt vikariat tagit slut, fast.... är man så nära ett fast jobb, då drar man inte bara ! Tjänstledigt kanske?! hmm, det ordnar sig om inte annat , det gör det mesta!

Igår kväll hade jag ett 2 timmar långt samtal med en underbar människa, han får mej o bli så glad o varm i kroppen! (: Kan prata om allt med honom, så har det vart i alla år sen vi lärt känna varandra, 7 år nu .. :)
Killkompisar som han är svåra att finna ! Vi kan konversiera i timmar, om allt o ingeting, o överns det kommer vi hur bra som helst .. :)



Usch, ditt sätt o vara på äcklar mig, det är så att man vill spy!!!!


Första grillningen invigd igår!! Jag o Erika tog en låååååång prommenad igår,mötte upp Andreas o hans kompis på vägen o promenerade ihop med dom, dom gick ju som myror jämfört med oss, men efter ett tag hade i samma takt, vi hade en riktigt treblig prommenad :) När vi kom till gamle dahl så beslöt vi oss för o grilla!
Prommenerade hem, inhanldade det som skulle has o begav oss ner till Gamle Dahl igen, men innan vi var där nere igen hade temperaturebn i luften sjunkit, så där satt vi, på en filt uppdukat med mat o 3 + grader  (: Vi fröööös en aning vill jag lova, men mysigt det hade vi !!! :D


Nu ska jag lägga mej i soffan o slappa (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0