känslorna kommer ikapp....

....mig, man tror att man bearbetat dom och försökt att gå vidare, men vidare kommer du inte om du inte beratbetar dina känslor på rätt sätt, det funkar inte att förtränga,glömma o låtsas som att allt blir bra, för det vet jag att det inte blir, jag har accepterat jag har insett o jag har gått vidare, men i helgen blev det bara för mkt!
Det gjorde så ont o se dej, o av någon anledning kunde jag inte styra över mina känslor, dom bara svämma över, o jag gjorde dej illa, eller försökte, med tanke på min fylla så gick det väl inte annat än jävligt dåligt o slå dej, jag va ostadig själv, så hur ska man kunna få någon som är stadigare än en själv o falla.. det säger ju säg själv!

Jag kan inte säga att jag ångrar det jag gjorde, för mina känslor behövde komma ut, jag va arg o ledsen o detr gjorde ont, när känslorna i kroppen bara bubblar över sådär, då får det bära eller brista, till en viss nivå iaf!
Jag skämde ut mig själv o dej, jo men visst, det är mycket möjligt, men jag orkar inte bry mej om vad andra tycker o tänker om mej, jag gjorde det som föll mina känslor in just i den stunden, o jag är ledsen om jag sårade dej, äh, du blev väl inte ens berörd av händelsen, det enda du kännde var väl att det blev pinsamt o jobbig situation för dej.

Jag skrev sms o bad om förlåtelse o ville ge en förklaring, men du skulle sova, så jag fick vända åter.
Men så som jag bryr mej, så som jag lägger energi på dej är det inte längre värt, för jag har inte längre särsklit stor plats i ditt liv, utesluten! O tanken på det gör ont!
Vi kommer o stöta på varandra, inte minst på krogen o hos Tomas o Maja säkrerligen, för hon är vännen jag håller hårt om o släpper inte, o Tomas är likaså för dej!

Det är dags nu, som jag o Mia sa dags o lägga den energi på dom som bryr sig, som förtjänar vår tid,kärlek o omtanke ist! Ödlslar onödig energi på o lägga allt det där på någon som inget ger tillbaka eller uppskattar!

Idag kom chefen på jobbet, han spelade med öppna kort, jag slutar i höst ... :( En tjej som är LAS.ad, hon ska ta över min tjänst, o jag blir åter på vikariecentralen, tils jag själv blir LAS.ad i oktober.


Jag längtar tills helgem, Mia är hemma då, party party, efterfest på min balkong .. ! :D
O så kommer Mikael *saknad*

Nu ska jag ut o gå, med en vän ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0