Tjejer tänker inte, dom känner .....

...det känns precis som att det är så, gång på gång ska jag hela tiden hålla på o känna efter hur jag känner o hanterar alltid känslorna efter hur jag känner just för stunden ! Som senast idag, då ringde jag  Anders o bad om ursäkt för att jag ringde o "tjatade" i fredags på honom, men saken är ju bara den att det egentligen inte är något o be om ursäkt för, jag handlar o har handlat ut efter mina känslor hela tiden, gjort det som kännt rätt! O just i fredags känndes det rätt, o jag behövde ha sagt det jag sa till honom! Jag bearbetar mina känslor på mitt sätt, o nu efter snart 3 månader är jag ändå rätt nöjd över min prestation, jag har inte grävt ner mej själv i min egen grav, eller gett fan i o gilla läget, jag har verkligen accepterat o gått vidare på mitt sätt, sen att jag fortfarande berbetar känslorna, det är ju en sak, men så mkt som man en gång kännt för en annan människa så kommer det att ta tid! Men att jag är där jag är idag är jag ändå nöjd med, fast ibland blir jag trött över att jag hela tiden ska känna efter så, ibland önskar jag att man hade en av o påstängnigskanpp vad det gäller den saken! Tänk va lättatre skaer o ting hade varit då (: då slapp man känna efter så mkt när saker omkring en är jobbigt!

Helgen kan skrivas ner med några ord ; händelserik,stämmningsfullt,bekräftelse,oändligt drag, bortgjord, roligt, galet, nervositet o besvikelse.
Flera känslor på en o samma helg! Meni det stora hela var det en lyckad helg att se tillbaka på :D
Nu i veckan blir det praty igen, goa Mia är hemma igen (: ska bli kul smulan :) Klunken o Prinsen kanske?! :D

Mikael, en kille att inte glömmas bort! Glad över att ha en vän som dej, du får mej att le o känna mej trygg i din närvaro ! :D Nyss pratat i telefon i en timma, alltid lika givande (; Kommer hem till Trollhättan imorgon, så vi ska nog ses, hoppas på bra väder, så vi kan va ute i det sköna?! :D

Dags att krypa till kojs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0