Vårkänslor här kommer dom ......

......äntligen, så underbart ! Idag blev man glad när man öppnade dörren hemifrån o möttes av varm luft o en sol som sken (:

Hade semster igår o då var det dock inge höjdar väder, jag gjorde Erika sällskap till GBGdär hon skulle lämpa av killen sin o hans kompis som skulle köra halkan, jag o Erika tog en visit till IKEA vi, trevligt, hon fick shoppat en hel del hon (: Sen tillbringa vi kvällen på Erikas balkong, till att försöka få ihop det hon inhandlat, men, jaa, det gick.... till slut iaf (:

Jobbet idag var kanon, gled igenom hela dagen.. (: Vi hade en bra tisdag, barnen va glada, personlalen glada o detta beror nog på vädret tror jag, för äntligen går vi mot ljusare tider!!! :D


Jag är förvirrad, men glad på samma gång......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0