Milka....mmmm..

.....Milka är godare än maraboue mjölkchoklad .. :D
Sitter o gottar mej med milka chokladen som fraktats från tyskland o hit (: mina goa släktingar som vet att jag älskar den chokladen som gav mej den när dom va här o hälsa på (:

Idag är det kaos.. jag är enda ordinarie personalen idag på jobbet, tacka gudarna för att vi har så bra vikarier så barnen ändå känner sig trygga (:  Vi ska ha lucia firande ikväll med fika, jag känner mej fkt inte ett dugg orolig för hur det ska gå, dom är ju trots allt bara barn, man kan ju inte ha världens höga förväntningar eller krav på dessa små liven .. :)
jag vet o tror att föräldrarna blir nöjda o tillfredställda av att bara se sina små liv i tomte luva eller lucia krona (:


Mys med tjejerna på onsdag, jul mys ! ska bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Har nu pratat med personalen på Kantarellen och dom ser inget problem med att jag har lagt upp bilder på barnen från Luciafirandet....... Så om det fortfarande stör dig så får du eller nån annan göra en polisanmälan då...... Men som jag skrev tidigare om vad lagen säger så är den på min sida.....

2008-12-16 @ 14:42:08
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0