Titanic...

....kommer alltid förbli en utav dom finaste filmerna jag sett i mitt liv.

Igår låg jag i soffan hos Edina, vi kolla Titanic, hon delar den filmen med den vackraste själen hon någonsin kännt, D..

Jag fick rysningar när jag tänkte på hur vackert det är när man verkligen delar något ihop med en annan människa då när man kopplar samman olika händelser,filmer,låtar o annat till en människa som man älskar så..Det är obeskrivligt!

Ser fram emot kvällen idag, ska ha julmys med flickorna! (: gott  o umgås allesammns på ett någorlunda softiskireat vis (:

Min underbara vän! Sofia! du betyder oändligt mkt för mig! Tack för att du är den du är o för att du finns i mit liv!
Vi hade trevligt igår, trots att vi bara strosa runt i affärer o tog en fika, det där lilla kan ändå förgylla!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack hjärtat <3 Du betyder oändligt mycke för mig med... Puss!!

2008-12-17 @ 15:52:53
URL: http://emsoguem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0