20/2


Helt otroligt va tiden bara rinner iväg, nu är det bara 6 dagar kvar !!!!! gah!!! Jag blir knäpp! hahaha !

Idag ska jag tvätta, jippie, så roligt, eller inte?! Jag kanske skippar tvätten, har ju ändå inte så mkt tvätt, det som måste tvättas är ändå inte mitt, det är A:s o det kan han gott vänta på ! Eller tvätta det själv :D

Imorgon börjar jag kl 6, ska bli gött, för då slutar man tidigt, ska direkt till dagis o hämta N efter jobbet! Ska passa henne en timma eller nått ! Hennes papps är på möte o mamms jobbar! Man får ju ställa upp för en sån going som N :D

Halva veckan gjord o snart helg igen, det kan inte bli så mycket bättre ! I helgen blir det party för full rulle, fredag inviger dom ju Sand efter ombyggnaden så då får man ta sig en titt där, o lördagen blir det livat med tjejerna o sen Lipz ;)

Ska ringa Lundinen o se efter om hon har rast nu, samtidigt som mej ?`!

Puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sicken fin blogg du har! Tack för att du hämtade Nova! Puss!

2008-02-24 @ 10:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0