Alla hjärtans dag - Alla singlar hatar dag !

så var det den där underbara dagen som alla affärer tjänar oändligt mycket pengar på jaaa, Alla hjärtans dag!
Visst är det en mysig dag för alla som har parterns o hela balletten, men inge kul för dom som är ensamma!
Jag deppar allt endel över det eftersom det är så tätt inpå med min o Anders realtion, att det tog slut .. :(
Hade köpt present o så, va ska man nu göra av den? Blir svårt o ge till någon annan eftersom den var så personlig! Trist att vi inte höll ihop mera, det gör ont!






Men ikväll ska jag va med mina underbara o goa tjejkompisar, vi ska ut o äta ;) Singelbruttorna ska ut o gotta sig!

Sen i helgen får man hoppas att M kommer till Trollhättan, då ska vi ta oss tid o ses !

åh, solen skiner idag med, det är dock aningen kallt ute, men sköööönt !

nu måste jag återgå till jobbet, dock bara 6 barn på förskolan idag ! så många som är sjuka nu .. :/ knas!


Puss o Kram på alla hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: Mia

samma här uppe. mindre än halva barngrupper för det går ju influensa och magsjuka o gud vet allt.

åh=) ni får hade så mysigt när ni skall ut och äta sen då.

2008-02-14 @ 13:40:57
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0