Empty room....

....since you been gone!

Så ensamt att det gör ont, o mer ont får jag av att du gör mej osynlig...

Då kan gott dra åt fanders om jag inte ser någon förändring .. Vänner?! tss, det var du som bad om det? Men du har inte visat det?!




Fick tid över så satte mej här en stund innan plikten kallar, jobbet!


Vilken underbar dag det var igår, att gå ut o möta dagen var som att stoppa i sig en hel burk med C-vitamnier, solen ger kroppen ett så underbart rus, man blir så glad o får så sköna känslor i kroppen, ett glädjerus! 
Efter ett känslosamt telefonsamtal med A ringde jag sötisen Becca, vi beslöt oss för att möta dagen med en härlig prommenad längs spikön o därefter en lunch, luncehn slutade på en parkbänk i solen, va dock lite väl kallt o sitta still så länge, så fort vi ätit upp började vi spatsera hemmåt igen, men det va så gott, o bara gå där med en så go vän som henne inte behöva säga så mycket utan bara njuta! Låt våren komma på riktigt snart, o  låt den stanna!!!
Jag fick självklart fram min kamera, för sötisen Becca hitta ju blommor åt mej att fotografera! 
Bilder från det kommer upp sen :D

7 dagar kvar !!! Gah, nerverna börjar känna av det ! 


Nu måste jag avsluta, måste borta tänderna o sen bege mej till jobbet!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0