en dag kvar....

..........sen gäller det !!! Nervöööös!! Går runt med en sån där obesrkrivlig känsla i magen, de är som att jag är nervös,förväntansfull o glad på en o samma gång! Känslorna bara svämmar över känns det som!
På jobbet idag har jag nog bettett mej aningen konstigt, men arbetskamraterna har full förståelse, o vännerna likaså! Arbetskamraten som skulle hem kom nyss in o önska lycka till! Det tackar jag för!

Idag efter jobbet ska jag både på 5-års kalas o 21-års kalas, äta massa gott ;) för snart får jag inget äta alls! :/ haha!
Sötis E som fyller år, o vi har köpt ett data spel till honom, så han nu kan bli ännu mer snille än vad har redan är o till Elin som fyller 21 blev det presentkort =) yeah !

Nu ska jag ner o göra rackartyg med barnen, busa o ha kul =)

Vi hörs om några dagar, när jag är åter! =)

Puss



Kommentarer
Postat av: Mia

Undra om du vaknat upp än? =)
Hoppas allt gick bra och att det inte kommer bli några komplikationer:(

2008-02-27 @ 12:21:23
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0