...magsjuka....

..då har man insjuknat i magsjuka igen då.. mådde illa o kännde en obehaglig kännsla i magen igår när jag vaknade, men trodde inte det var nå särskilt, men värre blev det, fick varken i mig frukost eller lunch.. Men tryckte bort den där obehagliga känslan o intala mej att det nog inte var något särskilt..

Packade ihop lite party kläder till Camilla o pyste bort till henne, hon provade alla outfits med beslöt sig snabbt över vilken outfit hon skulle ha på sig för kvällens party .. :) Klagade över att jag mådde illa o så, men strax efter vaknade Nova o då flög känslan iväg, blev så glad över o träffa goingen Nova.. :D hon är för go! deras söta bebis!

Åkte hem till mor min o åt lite middag, efter middagen började frysa o kröp ner i sängen, o jaa, det dröjde inte så många timmar tills jag fontän spydde.. :/  Jag som planerat kvällen med mys med flickorna o sen utgång på Lipz, men ikke sa nikke, så fick bli en magsjuke kväll.. :/  Låg hemma o tyckte synd om mej själv! Fy fy!!



Haha! Patetiskt va fort allt kan gå fort då! Du är sorglig men sann!

Bokade nyss tågbiljett till Stockholm!!!! Ska bli så kul =) ser verkligen fram emot då! Äntligen !
Vi ska ha så kul vännen, eller vänner, för vi blir ju flera som hänger under helgen ! =)
Party o melodifestival ! =D


Fick mess av Camilla i morses, Din jäkel, du har smittat mej !!! Neeeeej !
Nu skäms jag, va jobbigt ! O ni som ska skola in eran lilla på månadg, fy!

Då blir det hemma från jobbet imorgon då.. :( Trist! Hem o röja i lägenheten lite iaf, jag o Maja va ju på Siba i fredags, va riktigt trevligt, o va mycket vi tjata ... ;) o handla dessutom, Maja hon shoppa ! :p Ha! o jag köpte jätte fina kuddar o ha i soffan ! (:

Ensamheten gör ont, men den var behövlig!


Becca, du är min sötis! Visst hade vi mys i fredags, möla chips o kolla på film ;) Sen kom killen din o sabba vårt mys, hihihi .. :D



O så blir de party på lördag, ser fram emot detta bejbs !


Puss o Kram















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0