ny design, gjord av gullungen Mia .. ;)



yeah, så har man fått ny design då, känns lite extra roligt o börja blogga igen då .. så när jag tröttanta nästa gång gör hon visst en ny design åt mej ! Det är tur att jag har dej, på alla sätt o vis vill jag lova!

Ser verkligen fram emot min lilla tripp till dej i början av mars, ska bli så gott o bara komma bort o tänka på annat o bara vara .. ;)






neeeej, damn, nu måste jag ner o jobba igen, vikarien som jobbar här mår illa o måste hem, så måste avbryta min rast ! :/ fy fy !


Skriver mer sen efter jag städat o röjt hemma i den "tomma" lägenheten, som nu är tom på flera olika sätt.. :(


jaaa, då var klockan redan 19 snart... tiden den bara försvinner iväg, men guud va skönt det var att åka från jobbet idag kl halv fem när man sluta o det var ljust utem var så underbart .. ! Äntlign går vi mota ljusa tider, o det känns i hela kroppen !

Jo, min tomma lägenhet jaa, den är "tom" på flera sätt, min älskling gjorde slut och flyttade ut dagen därpå och det var inget att glädjas åt, jag var helt förstörd, som att jag gick sönder lixom, o det gjorde så ont!
Min älskade Anders, trodde dock inte detta skulle ske trots att vi haft det kämpigt, som vi alltid har sagt, två människor som älskar vararandra klarar allt. Men det tog visst stopp för en av oss.. :(
Tårarna rann konstat o hjärtat det sved :/
Det gör det än, meeen, det börjar kännas bättre. För som jag säger så har ju allt en mening, o tydligen finns det annat som väntar, det tog väl slut för att det är meningen att något annt i mitt liv ska hända .. vad vet jag?



älsklingen o jag :(


Så nu är de singellivet igen, hmmm.. hur det nu ska gå?



Nått jag har o se fram emot är iaf min operation, yeha yeha yeah 14 dagar kvar !!!!!


Nu kom Becca, vi ska ta en prommenix o umgås ;)


Becca o Jag

Mia gullunge, kör försiktigt .. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mia

Yes, det är underbart här borta...långt ifrån all skit i övriga världen:)
Nästa iaf:P

Jävligt snygg design du har! Har aldrig tänkt på att grönt kan vara så snöggt.

du är också bra att ha, på alla sätt o vis.

kram

2008-02-13 @ 14:30:25
URL: http://miamariah.blogg.se
Postat av: Mias syster Malin

Grönt är skönt! :) Hoppas allt är bra med dig Malin! Kram!

2008-02-13 @ 18:55:24
URL: http://malje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0