Tänk va fort något så vackert kan förvandlas till.......

........skit!

Så är det! Verkligeheten gör ont, att bli ensam det känns enda in i själen o hjärtat det svider!
Men trots att det var alla hjärtans dag igår fick jag en trevlg dag, trots att de blev utan Anders! :(
Ute o åt indisk mat med tjejerna o sen hyrde Sofia o jag film o åt glass! Så det blir vad man gör det till !
Men inatt hade jag tydligen legat o hållt om Sofia! Fick väl för mej att det var Anders :( ha!

Är på jobbet nu, har lite rast, ska ut i kylan snart! Solen lyser men de är bra kallt, längtar efter en riktigt fin vårdag nu!


Ska hämta upp Maja sen efter jobbet, vi ska ta en runda på stan o sen avsluta med en fika på Siba ;) de rimma!

Ikväll jaaa, va gör man då?! Let's dance, med vemdå?! haha!


Mia!!! Nu måste jag boka! Ser fram emot en tripp till dej ;) ska bli najs!


Måste sluta ! bye!

Kommentarer
Postat av: Mia

ja vi fixar d i helgen eller något.
förresten är jag grymt avis på din snygga design.
min är inte ens så snygg.
alltid gör man bästa resultat te andra haha

2008-02-15 @ 16:49:19
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0