they wanna know

Hem kommen från jobbet nu för ett tagsen, åkte ner till stan direkt efter jobbet o uträttade en massa ärenden, känndes gott o få allt gjort på en o samma gång, dock hade inte det kommit jag väntat som mest på, men men !

Mina kläder hade kommit iaf, o ALLT passa, det va riktigt kul, nu har jag min outfit till lördagen iaf, gött det .. ;)

Vilka underbara o kärlekfulla barn jag har hand om på mitt jobb, fick så underbart välkommnanade i morses, kännde mej så otroligt uppskattad, kärleken från barnen är så oerhörd, man blir så glad!
En kanon dag för övrigt på jobbet idag, känns så skönt när man kan åka från jobbet o känna sig nöjd med sin insats över sin dag o att man har krafter kvar för annat o att dagen samtidigt var lärorik på sitt sätt, o dagen idag kände jag så!



Nu ska jag ta o göra någon nytta, städa, eller kanske sitta kvar här?! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0