Vilket misslyckande.....

.....helgen var ordentligt misslyckande, hahaha! Det blev allt för stora mängder av alkohol i lördags, illa!
Förfesten var himla käck o så, hade riktigt trevligt, men att förtära så mkt alkohol är bara onödigt! Fy Malin!

jaaaa, va inte ensam om att ha ångest i söndags iaf, lilla Emma hade med rätt bre ångest, den stackarn :( inte bra o shotta så mkt ! fy fy, nu får det allt bli en vit månad, eller vad säger ni vänner?!

När folk ramlar o slår sig, spyr ner sig, blir vittne till "misshandel", o åker ut från lipz, då får man nog ta o tänka efter om det verjkligen ska förtäras så mkt alkohol på en o samma kväll, eller hur?! haha

Min söndag spenderade jag i sängen till stor del, sov bort ruset ! Mådde bra först vid kl 7, då kom mamma förbi o fixade mat åt mej o vi kollade på Andra Avenyn, de va iaf det enda som känndes mys den dagen !

Natten till månaden vart det knappt någon sömn, eftersom man sovit så hela söndagen, så nu är jag på jobbet o är bra trött .... :/

Bara två dagar kvaaaaaaar !!!! Nervös !

Nu ska jag kila! Ut i skogen med barnen ! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Så går det när ni festar utan mig. " inget party utan Mia";)
nädå! men tur att inget ännu mer allvarligt hände er, även om d var tillräckligt illa:(
Ni får ta hand om varandra nu godingar!

2008-02-26 @ 07:55:47
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0