15:e januari

Ny mobil..har jag köpt .. :D häromdagen var jag iväg o gjorde impulsköpet allan.. :)
va så jäkla gött, man blir sådär feting glad för stunden, men även glad nu efteråt.. Jag ska föröska sänka mina telefonräkningar genom o ringa gratis från comviq o gratis från telenor.. :D

image4



Har inte skrivit i bloggen på ett tag nu heller .. de har ju hunnit hända en hel del !

Juldagen o nyår var två kvällar att minnas ! :D

image5
älsklingen o jag nyårsfina =)



image6
Sofia o jag hade en kul nyår, flabb ute i kylan :D


Nyår var fantastiskt rolig till dess att älsklingen o jag blev osams o skildes som ovänner, så det nya året började inge vidare... men en bättre fortsättning ska det bli... o det har det delvis blivit....


...fast ändå inte, fick besked om att farfar har somnade in natten till lördag, jag blev helt förkrossad, jag trodde ju det höll på o ske en förändring med honom,. mötet med honom i torsdags var ett minnesvärt möte, han både skratta,grät o höll min hand, det var så vackert! Han verkade ändå så "bra", fast ändå någon stans där inne visste jag ju att han skulle somna in förr eller snerare, han hade ändå kämpat i 9 veckor nästan, en gammal kropp orkara inte hur länge som helst, jobbigt o tråkigt besked i vilöket fallk som helst att ens nära o kära går bort! Men han vakar o träffar far min i himelen så han lider inte mera iaf.
"Du är nu som vinden farafar, vi kommer inte längre se dig, men vi kan känna dig"
image7



Är hemma från jobbet idag, har åkt på urinvägsinfektion, tog mej till jobbet igår för o försöka ta igenom mej den dagen, men det slutade med hemgång, på en timma hade jag besökt toaletten 12 gånger ...o inatt var jag uppe varje kvart, de är smärtsamt o gå på toa vill jag lova! Ska till vårdcentraeln imorgon, så blir evt. hemma imorgon med, får dock dåligt samvete av o va hemma, trots de smärfulla.. men de är väl en svaghet jag har! samvetet som jämt är efter mej !


Nu måste jag rusa på toa igen.. :/ smärta!

Puss o kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0