Helgens som gått.....

.....var hur bra som helst, fredagen var en oplanerad kväll till fullo .. :D Tog bara kvällen som den kom, hade inte direkt nått bestämmt, men ringde Mia efter jobbet o då bestämmde vi att vi skulle chilla lirte o sen avsluta kvällen på Smulan med en öl eller två, hon jag o Madde..
Men kvällen blev inte som vi tänkt oss, vi drog till Madde,satte igång o pimpla lite alkohol o sen var de kört, hahaha, ne vars, jag va trött som en gnu o hade dålig inställning, men kul blev det, med tanke på rätt sällskap o rätt plejs på rätt tid!


Vi drog fkt till Olerays som vi annars inte brukar göra, där fanns de gott om 18 åringar o mkt annat skumt o kul folk, så kul det hade vi verkligen .. :D Gick till Ammis med Kim o Alex o Mia o handla fylle mat, sen på lite efter party hos Patrik ! :D Hade bra trevligt med drtog hem till fulla sambon som mötte upp mej vid halv fyra tiden, oj oj va berusad han var! Men kul var de, han störta i badkaret med huivet föra, o sen kunde han inte ta sig upp, de va kul o gulligt ! haha!




Lördagen va bra den med, hade hälsoförmiddag, åkte o träna med Öberg, duscha o basta o gjorde oss ordning, sen var det en shoppingrunda på Siba, en dyr en (: hahah! Men kvällens outfit blev nice!
Åkte hem o sov bort nästan två timmar av kvöällen, vakna strax efter halv sju, då var de lite stress, skuulle ju firaMia vid 7, men jag droppa in smnare som vanligt ! :p Men va gör de om hundra år?
Drog till lipz vid halv tolv tiden, men oj va kul vi hade! Dansade loss (:




Idag var jobb igen, gott o jobba igen fkt, men fick en tråkig nyhet idag om en arbetskompis.. :/  Inge roligt ! :/

Imorgon (tisdag) är jag ledig från jobbet, ska på farfars begravning .. :( kommer bli mkt tårar .. !
Jag fikc ett så vackert möte med farafar dagen innan han dog, o de är jag glad över, de ska jag alltid bevera i mina minnen !


Nu börjar jag bli sömning, ska ta disken innan älsklingen kommer hem!

Pussa



Kommentarer
Postat av: Snygg-Mia

Nu får du vara med i mitt Carros crew vettja.
snygg-Malin

2008-01-28 @ 22:14:17
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0