Åter i Trollhättan...

....nu är man hemma från Trollhättan igen, kom hem i söndags kväll efter en 5 timmar lång bussfärd. som fkt gick fortare än väntat, sov bort två timmar av tiden o såg på film dom andra timmarna .. :) jag o madde såg på Sällskapsresan, de va kul (:
Har haft flera härliga dagar i Sthlm, blev bättre än väntat fkt (:
shopping,party,tunnelbaneåkande,skratt o trevligt sällskap ! :D
Vilket shoppingcenter, herregudars! (: Spenderade inte så fasligt mkt pengar på denna resa ändå, så kännde mej stolt efter hemkomsetn ! Fick handlat bikini,bh o trosor, klänning o örhängen .. :D Perfekt!!

PÅ fredagen tillbringade vi vår kväll framför tv:n, vi åt räckor, drack vin o gotta oss (: Hade planer på o bege oss in till stora staden men vi blev hemma, va dödströtta ! (:

Vaknade tidigt på lördagen o begav oss in till shoppingcentret o lät Madde få sin shopping gjord :D
Sen på förmiddagen var det dags för Melodifestivalen i Globen, min första visit där (:
Genrepet inför Melodi, va nästintill fulsatt, det va inget jag väntat mej, stämningen va inte så ball, men va kul o höra alla artister o se dom live .. (: Vi sa alla tre att Charlöotte skulle ta hem då, o visst fasiken gjorde hon det (: Härligt!

Hem o hälla i sig alkoholen på lördagskvällen sen, vi roade oss med o kolla på finalen av melodifestivalen på storbildstv, vi visste ju redan om va som skulle sägas o göras, men inte vem som skulle vinna, eller jo, nästan, vi goisaa på henne, o hon tog hem det ! Vi roade oss även med att fjolla oss framför kameran, musikvidio, hahaha!

Mötte upp tjejena, Sofia, Blla o Camilla i stora staden sen, skulle ut o skaka lite rumpa, o jaa, vi tog oss in på ett ställe, där dom skulle spela blandad musik, men ikke, de va bara techno, hahah ! men jag kunde inte annat än o dasna, hellre det än o sitta o glo (: så jag hade kul o fick ut det jag ville av kvällen så det va skönt!
Charmören! Ha Ha ! (=

O så är man åter på jobbet igen då, känns riktigt kul fkt (: kännde mej uppskattad till fullo idag ! Malin, Malin , Malin .. :D haha !

Nu ska jag soav, så jag orkr ta mej upp imorrn, inatt blev det sent, klockan 2, var visst någotn som höll mej
kvar vid datorn! Ha :) men det gillade vi (:

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0