då var helgen över....

...men vilken helg det har varit .. :D  Bästa helgen hittils, har varit så underbart o ha dej hemma Mia, det känns som gamla goa tider igen, tiderna då allt bara flöt på o man bara njöt av nuet. .. :D

Det har varit party för hela slanten vill jag lova, men ändå en städad sådan, varken gjort bort sig, blivit utslängd eller annat sånt där som ibland kan bli vardagsmat för vårt partygäng .. ;) hahah !
Jag hade både förfest o efterfest 2 dagar i rad, så här har det varit bra livat ! (: Känns gott o kunna göra precis som man vill, ingen o ta hänsyn till, inget dåligt samvete, ingen o oroa sig över, man kan nu bara vara! Jag trodde inte att jag skulle bli glad över o känna så igen, men den tiden har anlänt igen, man är inte ensam bara för att man är singel, man är bara ledig ! :D

Torsdagen var ingen dag som egentlogen var planerad till att partajas på, men så blev det ... !
Mia är ju trots allt inte hemma varje helg, så klart man kör en party helg ihop med henne då, trots dålig ekonomi o trötthet.. (: Bytte om till partyoutfit o for iväg snabbt till systemet sen bar det vidrae till Patrik, där gjorde jag mej klar för kvällen o sen satte det igång o partaja, många det blev vi inte, men kul det hade vi allt (: Sofia hon var med oxå, det va kul, för det var enda kvällen hon kunde va med på hela helgen.. (:
Vi hade tänkt ta oss till LIpz, men kön dit va inte dåligt lång, så det fick bli Sand, som alltid (:
Men vad gjorde det? kul var dey ändå?! O efterfest det blev det, hos Patrik ! D
Den gullegrisen, han gjorde hotellfrukost allan åt oss morgonen där på, helt otrolgt, han är så gullig (: Men han njöt nog han med, 3 trejer o han ! :D
Sen blev det film, Ondskan, sen hem o ladda upp för ny partykväll (:
Fredag o å party hemma hos mej, gött med folk o härlig stämmning, bar iväg till Sand denna kväll med, men det var kul idag med, men ojsan vad man kan ha fel om människor man träffar!!  Tack för räddningen kusin vitamin, o en härlig efterfest blev det, en chill sådan ! (:
Lördagen då var det påskmats dags, åt frukost ihop med grabbsen vid 12 så var inge vidrae hungrig när det va dags för det goda, men man fick bli hungrig ! (: Gott var det o mysigt o träffa familjen en sväng, tog en tupplur o somna till halv 6, så tur att festen skulle bli hos mej. så man slapp stressen ! (:
Idag blev det bra mkt livligare, mycket  folk o bra stämmning ! Röstade om vart vi skulle fortsätta kvällen, o det fick bli Sand, IGEN! (: men det var inte dumt alls, men oj vad folk det var, så mkt folk har jag nog inte varit med om att det varit på lipz när jag varit där förr, jag hade turen o traska in före alla andra, det va gott (: slippa kylan o väntan ! (:

Trodde jag var en lycklig sådan, men så fick jag syn på dej! :/ Det gjorde ont i hela mej, o du fick mej till tårar! Men inte ska väl han få se mej ledsen, nej.. Här skulle vi allt visa att jag har det bättre än du! O visst blev det så, kunde njuta när jag såg dej förolämpas o hånas, du kanske varken kännde dej förolämpad eller hånad, men för mej var det som att se dej bli det ! Så länge jag tar mej högre upp än dej känns allt bra ! (: hahahah!!!

Efterfesten här i lördags natt, va säger du MIa? Det blev aningen sent va? :D Somna när grannarna ovan vaknade, hahaha !!

                  



Igår blev det slapp kväll, såg film o gotta oss med Pizza hos Helena, var planerat att jag skulle gjort annat, men så blev det ikke, men det blir av imorgon ist som det ser ut nu .. (:


Nu ska jag till Hemköp, köpa nå gott ! O sen , 1:a april, då blir det nya bullar! :D

Pussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0