Din närhet förändrar mig....

......och det känns underbart!


Ha! Idag är det lördag, o de är ingen supar lördag, det är en slappar lördag, o det känns gött! =)
Men nästa helg, då gör vi Stockholm osäkert! Det ska bli så kul o komma bort från stan, träffa Mia, festa, medodifestivalen o i det stora hela, jaaa, bara ha det bra!


Björn Gustafsson får mitt hjärta att slå! Vilken kille =) Helt fantasktisk, allt han ger går rakt in i hjärtat, hans främträdande är helt sjukt bra, vilken talang den killen har! Såg även en intevju med honom nu på Robins, han har ett sånt behagligt sätt, man blir varm av o se honom! (: Han ger så mycket av sig själv!


Ikväll ska jag hem till Camilla, vi ska ha myslördag ! =)

Nu ska jag ner o ta hand om tvätten!

Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0