Flickan i glaskupan ...

......känns som jag är hon just nu, känns som om jag är inne i nån glaskupa lixom, omvärlden är så långt borta, jag känner mej yr o svimfärdig, går lixom inte att förklara, jag svävar på moln, fast inte på det härliga sättet, snarare ett konstigt sätt.. :( Maja sa något om att det kan känns konstigt i kroppen efteråt, kanske är så?

Idag har jag haft en härlig fredags morgon,förmiddag, eftermiddag o kvällen blir bra den med =)
Sov ut i dag o vid halv elva tiden kom mor min o vi åt frukost ihop, nybakat bröd från Ritz o gott te, mysfaktor! :D
Hoppade in i duschen, gjorde mej i ordning o tog en prommenad till affären där jag mötte upp sötisen Becca., vi handlade lite mat o gick hem till henne o lagade lunch, pratade o bestämde va vi sulle hitta på ikväll (: Hennes bror o hans kompisar kom bort med o hämtade smuggel, dom skulle partaja i nån annan stad ikväll, härligt värre! Man skulle va sisådär 16-17 igen, då var allt ball ! =) Privatfester allan! (:
Hade en lustig känsla att Maja skulle va ledig idag så jag tog känslan med mej o gick o plinga på¨, o vips där stog hon, men hon var inte ledig, skulle iväg i jobba, men först kl 5, så vi fick ett par timmar ihop!
Så gott, vilken underbar människa! Så glad att jag fick lära känna den flickan! Man känner sig så uppskattad, i hennes närhet blir man så glad ! Vi satt länge o tjata o hon käkade lite mat o sen tog vi oss en lång prommenad i det sköna vädret o pratade, slutade med att vi var tvugna att rusa hem, för jag behövde umsöka toan, annars hade jag kissat på mej, ooooops ! :D

Tog bilen in till stan, mötte Camilla, Jonas o Nova (: gjorde lite ärenden o så hem igen !


Nu har jag bokat biobiljett tills ikväll, Becca o jag ska på bio =)

O imorgon ska jag hänga med Camilla, o vi ska till toppen, visst? :D

I övermormorgon har det gått en månad, tiden bara rusar förbi, men som sagt tiden har varit min bästa vän, o jag har fattat dom bästa besluten att hålla allt så långt borta från mej som möjligt!
Att ha han i min närhet sårar mej bara! Vi kommer nog finna varandra åter igen, som vänner! =) Det är det minsta man ska vara efter att ha älskat varandra så! Som läget känns nu så är jag nöjd med mej själv! Jag tar mej bara högre o högre upp på tarppstegen, o jag ska inte ramla ner!



Har bokat biljett till Mia nu med, ska bli så kul o se henne o umgås flera dagar (: O kul det ska vi ha på helgen!

Det där med flyttning ja, har fått lönelöfte på banken så det blir till att investera i en ny bostad ! =) Hittat en, men budgivningen har inte startat ännu!

Dags o göra en make over ! Bye ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0