No women no cry.....

...man tackar för den ja ! Inte illa du att det känns så bra för dej, haha! Patetiskt o sorgligt på samma gång! Vet lixom inte om man ska skratta eller gråta! Känns som jag hellre skrattar, för o slippa känna smärtan! Det gör fortfarande ont att du lämmnat mej, men det kommer gå över, det vet jag! Just nu är det bästa att bara slippa höra eller se dej, men i framtiden, när känslorna lagt sig för mej, då har jag hopp om att en vän till dej kunna vara !

Idag har jag varit på jobbet o sagt hej till personal o barn o lämmnat papper till chefen min, känndes mest konstigt o va där, men mn saknar alla goa barn! Vi bestämmde att vi skulle ta after work med jobbet nu snart, känns kul o ha nått o se fram emot med jobbar kompisarna, känns även som att vi behöver lyfta upp oss själva lite, ut o roa oss ihop :)

Snart kommer min kära "syster", vi ska ut o äta ihop o bara snacka massa gojja idag (:

Ska även kolla på en ny lägenhet idag, skulle jag få den har jag tagit mej ett steg högre upp i trappan, tog även ett steg upp i trappan förut, o det känndes bra, o denna gången ska jag inte ramla ner för trappan, jag ska bara ta mej uppåt! Jag ska klara det här, men skulle jag ramla ner så skulle jag ändå resa mej upp o kliva upp för stegen igen!
Det som inte dödar det stärker mig!



Kommentarer
Postat av: Mias syster Malin

Kom igen Malin, you can do it! Klättra klättra! ;)

2008-03-06 @ 02:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0