Sthlm :D

Nu är man i Stockholm då, resan hit var inte så jobbig som jag trodde, va rätt skönt o sitta på tåget o bara njuta, satt o lyssna på Camilla Läckbergs deckare "Stenhuggaren", så resan ner gick smärtfritt !
Blev aningen nojjig när jag såg allt folk på perrongen, då slog tanken mej, "hur ska Mia hitta mej här bland alla?"
Men likaså gick det smärtfritt, såg henne o hennes far precis när jag klev av tåget, så det va gott (:
Tog oss in på stationen som var enorm, jag o Stockholm är obekanta för varandra så det ör mycket intryck för mej nu i början .. :D hahah ! Vi satte oss o tog en fika på Espresso House, Mia brännde tungan den stackaren.. :/
Efter vi sagt hej då till hennes pappa begav vi oss till Täby köpcentrum, oh gudars va stort det var! :D Att hitta en toallett tog oss 20 minuter, hahaha, bara det säger att det är stort, eller att vi två bara är jävligt dumma =)
Besökte även Sveriges största köpcentrum med -Kista- fasty för mej var nog Täby bättre ! =) Ska dit ikväll igen o hitta outfits till helgen .. ;)

Nu sitter jag hos Mia, vaknade rätt nyss, Mia hon har begett sig till jobbet hon, jag ska snart käka lite frulle o sen ta en dusch, sen vid tre ska Mia o jag ut på äventyr (: Ha !

Det senaste har jag börjat fundera en hel del på hur märkliga vi människor egentligen är, eller snarare hur vårt psyke fungerar, hur ens kropp o psyke reagerar efter händelser i våra liv.. Tänk när man går på stan o ser en annan människa, man dömmer så lätt, jag har ingen aning om hur dens livs öde ser ut eller vad den männsikan går igenom just nu, o sen att man kanske ibland undrar varför en människa i sin närhet beter sig som den gör eller är på ett visst sätt, oftast finns det en orsak till varför man är som man är, man formas ju av det man går igenom i sitt liv! Jag hade aldrig varit den jag är idag, jag hade aldrig haft detta psyke o vart så känslosam kanske om det inte vore för mitt livsöde med min pappa o allt det där jag gått igenom.. Men jag är glad för att jag fått gå igenom svårigheter i mitt liv, det har gjort mej till en starkare människa o jag är stolt över den jag är idag!
Människor som inte har gått igonom svårigheter har lättare för att ge upp, det har jag fått bevisat!
Det som inte dödar det stärker!


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag är också stolt över den du är!

2008-03-13 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0