Sthlm here I come...

.....imorgon bär det av till Mia i Stockholmo, ska bli så härligt o komma bort från verkligenheten ett tag .. :D

Idag har jag o min Maja varit ute på äventyr, kändes tryggt o ha dej vid min sida under hela färden vännen, o vi fixade ju dit resan hur bra som helst, jag körde o du vägledde mej .. ;) Vilket samarbete!
Det vi åkt dit för o göra tog bara 20 minuter av våran värdefulla tid, så när det var klart satte vi färd mot IKEA! :D
Här ska handlas! Och det vill jag lova att det gjorde, för Maja's del!!! :D Ett stort köksbord, o det skulle vi ha in i min bil, genom dörrarna, för bagageluckan hade gått i baklås, så där stog vi med ett bamsebord, jaaa! det kännsdes som det, med tanke på min bil som är så pytte liten! Men, det kom in, tro det eller ej! Faaast, det va inte bara min o Maja's förtjänst, en snubbe från IKEA som hjälpte oss.. (:

Att du öppna ditt hjärta o berätta känns oerhört vackert, o att det känndes så bra när vi prata om det, det känndes så lätt o prata, trots att det vi prata om fkt va så tungt ! :( Jag hoppas att du kännde att du har mitt förtroende, för det du har du!

Nu ska jag kasta i mig lite mat sen iväg på nya äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0