The best you ever had...

......that's the true!

Sitter hemma i min ensamhet o funderar, kom nyss hem frpn Erika o Andreas , har umgåtts med dom ikväll :D
O innan dess var de mormor jag tillbrinngade min dag ihop med, åt god mat o fikade o va ute på äventyr, va oerhört gott o va med henne! Hon är en så fantastisk människa, o säger alltid det man vill höra o behöver höra!

Ensamheten ska vara bra säger dom, men jag blir så otroligt rastlös av att vara ensam, kan lixom inte komma till ro, fixar inte o bara ligga o läsa eller slappa om jag inte är sjuk eller så, jag vill hela tiden vara aktiv, träffa folk o slippa vara ensam, inte undra på att ensamheten gör ont när man inte ens kan komma till ro med sig själv .. :(

Skrev mess till A igår, att de nog är bäst o bara låta det vara, för hur han än är mot mej så sårar de ändå bara mej, o det är så sant! När känslorna landat o man gått vidare på riktigt kanske man kan ta upp vänskapen, fram tills dess tänker jag bara se till att bevara mina o hans kärleksminnen i mitt hjärta! O jag är glad över att jag hans flickvän en gång fick vara! Men nu är det dags o ta sats.........

......upp för första trappsteget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0