Bye bye rabarberpaj...

...säger min kära kollega här .. :D

Är på jobbet nu, slutar halv 6 idag, trögare än trögast ... Ska hem till Maria direkt efter jobbet, kolla in hennes nya lya nu när den är omtapeserad o allt det där, ska bli spännande .. :D

Häromdagen pratade jag med Anders i telefonen, kändes riktigt gott, han va trevlig o va bra tillmötes, blev sådär glad efter vårt samtal, kändes skönt i hela kroppen, äntligen!!! Nu kanske vi ska kunna ha en schysst realtion till varandra, det hade betytt så otroligt mycket för mej! Relation o relation, det kanske är o ta i, men att vi ska kunna prata med varandra o kunna va i samma rum utan att den ena vill fly från den andra, det är vad jag vill! Att det ska fungera !

Förr förra helgens bravader har gjort att vi beslutat oss att ligga på det torra nu några helger vilket känns otroligt vettigt! Att spendra helg efter helg till att bara kasta pengar i havet o sen låta sig bli filmad o hamna på you toube, eller hur var det nu igen?! :D

Tankeverkstaden va inge vidare här idag, jag får återgå till det jag är bättre på just nu, passa barnen på jobbet!! :D

SMS inkom här nu, Maria frågar om vi ska dra iväg på bilbingo ikväkäll?! Vi ska leka penisionärer .. :D hahaha!

Mikael, du ringde inte igår :/

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0