Förlängt....

vikariat, yes!! Chefen ropade in mig idag när jag var ute med barnen o bad mig komma upp till personal rummet, nervös som jag var rusade jag upp för trappan o in i rummet för o få samtalet överstökat, jag hade inga förhoppningar o inga förväntningar på vad samtalet skulle handla om, jag har jobbat här med inställningen till att jag är här o nu, jobbar i nuet o har vetat om länge att jag ska sluta i juni, men nu blev det till det bättre, anstälning september ut!!!! :D Sjukt härligt! Slippa oroa sig för vad som komma hända här näst, nu vet jag vad jag har!

För övrigt kliar ögonen o näsan den rinner, den förfärliga allergin har satt igång.. :/ suck! Man blir så otroligt trött o hängig på köpet med! Igår slummra jag till på min rast o när jag vakna fick man den där känslan att man bara ville ligga kvar ett par timmar till, men plikten kallade, så som den gör nu!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0