tänk om någonting kunde va i närheten av bra...

..fast som det känns just nu så är det faktiskt rätt bra :)
Jag känner mej tillfreds just nu med det mesta, känns så otroligt skönt!

Igår var jag iväg med Maria, hon drog med mej på Bilbingo, som jag skrev i gårdagens inlägg.. Men oj, över mina förväntingar så var det rätt kul faktikskt, fast där stod vi med bilen o blicka ut över bilparkeringen som var full av bilar med pensionärer, vi o pensionärerna!! HA! Men rätt var det var stötte vi på Kindberg o hennes kompis, gissa om jag böev glad!! :D Det var inte bara vi o tanterna o gubbarna! (: Vi gjorde dom sällskap i bilen o hade det bra stämmningsfullt där i bilen, men jag vann inte en krona, ditt åkte jag med nästan en tom plånbok o därifrån kom jag med en ännu tommare plånbok! haha! Det va gott om lammkött, killarna från VBG HC som anordnar dom här bilbingo kvällarna, så det fanns gott o spana på trots allt! HaHa!

Snackade med skåningen på vägen till bilbingon, han fick sig ett gott skratt när jag sa att jag skulle spela bilbingo, haha, skratta bäst som skrattar sist! Nu blir det ju realesparty på söndag, o skåningen han ska med! haha! då kan vi skratta! Se korna hoppa högt av glädje! Tänk vilekn oöndlig lycka för dom där kossorna som äntligen ska få ut på hagen o beta, det är ju som o släppa lös en människa som inte fått se mat på evighet!! HaHa!

Samtalade med Mikale igår till halv 12, vilket resulterade att jag hade svårt o komma upp i morses, snozza i säkert en halv timme, man tackar ja! Men det är allt för trevliga samtal vi har för att korta ner dom! :D

Idag ska jag o Anna ses, vi ska snacka skit o bearbeta våra känslor ihop .. :D Anna hon är en härlig kvinna, jag är stolt över att du fkt tagit dej ditt du tagit dej, du gjorde detta bättre än jag väntat mej! Du kommer lyckas nå toppen! Ett steg högre upp varje dag! Vi peppar varandra! Tillsamans är vi oslagbara! :D

Nu kallar visst plikten, ska gå o nypa barnen i kinderna nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0